لم تسجل الدخول ( تسجيل الدخول | Register)

ألوفن > المدونة المفتوحة > عاميات > °l||l° ♥ أعــتــرفــ 5 ♥ °l||l°

مثبت

°l||l° ♥ أعــتــرفــ 5 ♥ °l||l°

3141 إلى 3150 من 4036

السابق 315/404 التالي

remas_dirk 08-06-2014
remas_dirk
level_7

اعترف

اختى اول امتحان النهارده ياااارب تكون حلت كويس

اعترف

البيت مافى حس ماما ومحمد فى العاشر بابا تحت سلمى فى الامتحان وانا اللى فى البيت

اعترف

عاوزه اخرج مع صحابى بس مكسله

اعترف

روايه الاسود يليق بك جااااااااااااااامده ااااااااااااش ماقريت منها غير 14 صفحه بس وهى 332 ما كان ينفع اقرء لان هى مش معايا اساسا ديه فى موب بنت خالتى

اعترف

هغير الموب بتااااااااااااعى على رمضاااان هع هع هع هع

اعترف
ملل

اعترف

......................

cno 08-06-2014
cno
level_6

اعتراف اليوم كان في مغامرات هههههههه في المطبخ كنت ابغى اسوي مكرونا بالبشميل (بمساعدة الاخت ) ) ورحت ابغى افك الكيس حقها رح كله انكب على الارض رحت صرخت هههههه وجات امي ما تدري ايش فيني تحصلني قاعده الف على المكرونا هههههههههههه كان موقف مضحك ..وطلعت مره حلوه يم يمsmiley-laughing smiley-laughing اعتsmiley-smile راف

life smile 08-06-2014
life smile
level_3

أعترفـ
أحيانا في أشياء مو متعودة أسوييهم smiley-sad بس تصرفات الي حولينا تجبرنا نستعمل معهم أسلووب ماعمري فكرت
أستخدمه مع حد smiley-sad بس والله طريقة كلامهم معاي وتصرفاتهم حييل توجع حتى لو عشاني بس برضه في شيء اسمه أسلوب smiley-angry مو معنى إني أسكت معناته مبسوووطة واستمروا استغفر الله -_-
أعترفـ
آسفه ميدو ع الي صدر مني بجد آسفه smiley-cry +_+ X_X
أعترفـ
وأحاول أتجاهل كثير أمور كانت في يوم تعنيني لجل أتغير لجل أعيش حياتي بدون تفاصيلهم لجل أعلمهم ماهم أكسجين وأتنفسه وأتنفسه .........
أعترفـ
هالأيآآم لست على مايرام حاسه انه في بداخليي تمررد للحولي smiley-surprised
أعترفـ
كثير أنبسطت لمن لقيتها الي تشبه تصرفاتي نفس الاسم يجمعنا وسنة الدراسة وكثير فرحت انها صارت من متابعييني نورت والله يامرام الكل smiley-love
أعترفـ
ألف مبروووكـ فطووم شفتيي اهو بتطيرين بعيد لاوم الدونيا صدقتيني خلي أملكـ في الله كبير ههههه تروحي وترجعي بالسلامة يارب =)
أعترفـ
أحيانا بنشوف أشخاص من حبهم من اسلوبهم بس لمن نتعمق كذا في تفاصيلهم نغير دايركت نظرتنا لهم
أعترفـ
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم smiley-embarassed smiley-embarassed

تعديل life smile 08-06-2014
remas_dirk 08-06-2014
remas_dirk
level_7

اعترف

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش نفسى امسح ناس من الذاككككككره

اعترف

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ولله كده حراااااام بتفكر فى ناس وبتكون عاوز تكلمهم ويكون الناس التانيه ديه وعلى على بالهم اساسا

اعترف

لكل شى نهايه هذا ما يجب ادراكه من البدايه

اعترف

فى ناس تستاهل الحرق

اعترف

ههههههههههههههههههههه ما بعرف هى مخصمانى ولا لا ومش عاوزه اروح اسالها

اعترف

يكره الناس اللى دمغها صغيره عندى صحبتى كده اوووووووووووووف بكون عاوزه اقتلها

لا ولازم لو زعلانين لازم اكون انا اللى اعتذر ده عند امو لطفى اللى بتنور وتطفى هنستهبل اعتذر ليه اساسا

انا ما بعتذر لحد ولا هعتذر روحت قولتلها كده فى وشها

اعترف

انى ساعات بقلب بكون شريره ودبش فى الكلام وبقول كلام جارح وصريحه زياده عن اللزووووم بس مع اللى يستاااهل

اعترف

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يلا الله يسهلهم

اعترف
BAN NOT EEM

اعترف

........................

life smile 09-06-2014
life smile
level_3

أعترف
اني اليووم كثيير جدا انبسسسسطت واستمتعت واتفنتستك هههههههههههههاي مدري كيف جاية المهم smiley-tongue-out smiley-smile
أعترف
كانت كلمة كلمة حلوة منكـ ياريماس لمن علمتيني قد ايش الواحد المفروض يتمسك بطباعه ولايفكر يغيرها ابد شكرا لك smiley-embarassed smiley-love
أعترف
اليوم جاتني خبرية عسسل والله الحمد لله ومرسي اووي ياميشو ع الخبرية فرحتيني الحمد لله smiley-love smiley-smile
أعترف
ربي لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهكـ وعظيم سلطانكـ smiley-love smiley-love
..................................................................

حلى سنجي 09-06-2014
حلى سنجي
level_6

A3TRF♥

محيره من هالفتره ، مدري شسوي ،،

اشتقت للغاليه كثير ،،

كله نوم ايامي ،،

..................

pesos 09-06-2014
pesos
level_3

اعتراف انا قلبي كان سيتوقف بسبب مرض ابي ربي احفظ لي ابي وامي واباء وامهات الجميع
ومن كان والديه تحت الارض اللهم اجعل قبرهم روضه من رياض الجنة...ااامين

كتماتة 09-06-2014
كتماتة
level_4

اعتررررررررررف مرام انا بنبسط لما تكوني مبسوطة ودايما يا رب اشوفك فرحانة وﻻ تخلي حد يزعلك يا عسولة
اعتررررررررررف بابا شكلو حزين وانا بصراحة مقدرش على زعلو يمكن عشان هنسيبوا لوحدوا وانا كمان مش قدرا اسيبو هشتاقلو كتييييييير
اعتررررررررررف نفسي وجهي يبقى رايق والسواد اللي تحت عيني يروح
مش عرفة مالي كل ما اجي اتخانق تحس ان في حد بيشدلي عصب من ورا اذني ومقدرش احرك راسي
كل ما اﻻيام تقترب خوفي بيزداد
يا ترى هقدر افرح في الايام الجاية يارب ابعد عنا كل مكروه وحزن
نوووووور يا قلبي الف مليوووووون سلامة لوالدك وان شاء الله يقوم بالسلامة
انا طووووولت

اينو 09-06-2014
اينو
level_5

اعترف
في اسامي أعضاء اول مرة اشوفهم smiley-embarassed
عالعموم صج أنني ما سولفت معاهم بس تشرفنا =))
اعترف
أحس أنني بعد كل هالفترة غياب أحس جني عضوه جديده مو جنه صار لي 5 سنين
اعترف
يوم الاربعا اول امتحان الله يستر
اعترف
أيام عديدة تفصلني عن نهاية مشوار 12 عام مضى فيا رب سهل لي دراستي و وفقني فيها دعواتكم ولله حالتنا يالخريجين حاله ☹♥‎‪#senior2014‬‏ ‎‪#finalExams‬‏

cno 09-06-2014
cno
level_6

اعترافالله يوفق الجميع يارب امين اعتراف ااااااه تعبانه ظهري هينكسر من الوجع حاسه بخمول يااالله الصبر على كل حال ..اعتراف مالي نفس اكل ابدا ..smiley-sad اعتراف الى متى؟؟؟؟اعتراف ...

إعلانات