لم تسجل الدخول ( تسجيل الدخول | Register)

ألوفن > المدونة المفتوحة > عاميات > °l||l° ♥ أعــتــرفــ 5 ♥ °l||l°

مثبت

°l||l° ♥ أعــتــرفــ 5 ♥ °l||l°

3431 إلى 3440 من 4036

السابق 344/404 التالي

dodo1998 01-09-2014
dodo1998
level_5

اعترف
ما صرلنا اسبوع باديين مدرسة ...........ابحات ومشاريع وواجبات smiley-cry smiley-cry

اعترف
ملل

كتماتة 01-09-2014
كتماتة
level_4

جوايا كﻻم كتييييييييييييييييييييير وحاجات كتييييييييييييييييييييير احساسي دلوقتي نفسي اخرج كل ااحاجات لشخص ﻻ يعرفني وﻻ اعرفو
مش عرفة ليه حاسة بتعب يمكن ﻻن كل الصدمات جات مع بعض
بس بجد عرفت ان انا مقدرش اعيش لوحدي ﻻ انا فعﻻ مقدرش اعيش من غير صحباتي يا رب ما تفرقنا السنة دي عن بعض

خوف قلق حزن تعبببببببببببب زعل امل ضايع تفكير بعيد احﻻم في المشمش كل ده جوايا دلوقتي

يا رب صبرني ووفقني ويسرلي كل اموري وحققلي امنياتي

remas_dirk 02-09-2014
remas_dirk
level_7

اعترف

انا من الناس الهبله اللى لما بفتقد حد بدخل واقعد اقرأ كلامه ومحادثاته كذا مره (جتى نيله )

اعترف
ملل
اعترف
انى بحب نور ومرام ومروه ومفتقده فطومه وديما جدا
اعترف

انالنت اخيرا جه ...كنت هتشل من الفرحه لما جه...الواحد ما صدقش نفسه الله يخرببيت الكابلات

اعترف
واااااحد استغفر الله العظيم عاوز ضرب النار عمل اى رقم واتصل بيه والنيله السوده وحظى المهبب كان الرقم ده انا يتصل وقول مين يقولى انا محمود اقوله معرفش حد بالاسم ده ..يقولى انا كنت اعرف صاحلة الرقم ده اقوله ياعم الرقم اتسحب وانا اشتريته يقعد يرغى ويلت ويعكن

هههههههههه امبارح كانت بنت خالتى معايا وهو بيتصل الساعه 9 الصبح روحت اخد سماعه وهى سماعع هو يكلم من هنا ةهى تقعد تضحكنى وانا اصحك من هنا ابو كده فى الاخر بقيت اقفل فى خلقته السكه يارب يحل عن قفايا

اعترف
.......

samasimo 02-09-2014
samasimo
level_2

اعترف
انى مش عرفة أنام خالص النهاردة قعدت من بعد الفجر للساعة سابعة قعدة فى السرير خايفة و عمالة أسمع أصوات غريبة و كل ما أقفل عينى أخاف و أفتحها لحد ما بقيت شبه الزومبى و الساعة دلوقتى عشرة و نص و فى الأخر قررت أتفرج على فيلم كورى و هو finding mr destiny و شكله حلو متحمساله

اعترف
مش عرفة أزاى هكمل بقيت يومى ولا هنام أمتى و هل فعلا هنام؟؟ سؤال يطرح نفسه
يا رب أنام بقى و يا رب الفيلم يطلع حلو يا رررب

cno 02-09-2014
cno
level_6

اعتراف 12 ساعة مقطوعه الكهرباء استغفر لله وحرررsmiley-surprised صرت من كثر الحرر اخرف ههههههههههه اعتراف وانا كثيرر بحبك smiley-love رموستي اعتراف هههههههههههههه اسناني كامله هههههههههههههههه وطلع سني يسموه ضرس العقل
ادا صرت عاقله هههههههههههههههه صرت اممر smiley-laughing smiley-laughingاعتراف الاحد بداااااااااااااااوم

تعديل cno 02-09-2014
sedney 2 02-09-2014
sedney 2
level_special_3

اعترف :

اممممم يمكن م يندرى ._.*

اعترف :

ه ه غباء او مب غباء م صار كذا

اعترف :

كبري عقلج مروه
وطنشي

اعترف :

امممممممم وذ يور سيلف

اعترف :

بالله م عليه بالليل بروح المستشفى

اعترف :

اي دونت نو

اعترف :

ZZZZ

super jr 03-09-2014
super jr
level_3

A3TRF

اللي فوقي سلامات وماتشوفين شر يارب

A3TRF

بيتي اي ما اقدر استغني عنه وبيتي اثاني طبعن allofansmiley-tongue-out

A3TRF

كالعادة سارق اعتراف جدتي حلى A3TRF

A3TRF

لي باك ان شاء الله اقوى من ذو قبل smiley-cool

A3TRF

آخر سنة بالثانوي ومسائي ههههههههههه يارب سهاله وبعد هالسنة يبدأ الجد بعد عمر طويل ان شاء الله
smiley-smile

A3TRF

وسلامتكم والحمدلله ع كل حال smiley-smile

life smile 03-09-2014
life smile
level_3

أعترررررررررررررررررف

حجز قبلكـ فتومي smiley-wink لي عوودةة

life smile 03-09-2014
life smile
level_3

أعتررررف
الف الصلااة والسلاام علييك ياحبيب الله محمد كلووووووووووووووووووووووووش smiley-laughing

اوهااا وفتوما صارت معنا ~

اوهااا وانهبلنا اول ماشفنا بعضنا~
اوهااا وربي استجاب دعوت ماما smiley-love
اوهااا وجلست معهاا ~
اوهااا وسمعت خبرية بتصير بكرا~
اوهااا ورجعنا ثاني شلة السعاادة~

لوولووووولولوووي smiley-tongue-out

أعترف
هاليومين اشوف اشياء غريبة ربي يستر تغير في الطقس يصاحبه تحركـ بعد سكوون وخموول smiley-wink وكالعادة لن يفهم هالشفرات غير بعض الناس هههههههههههههههههه smiley-cool
ومرة حلمت حلم كرهنيييي بفئة من الناس كان مافيها رحمة ليش هي بالذات الله اعلمsmiley-cry لاجد الله يعين ~

أعترف

توتي كثير عسسل معي يارب ع طول smiley-smile

أعترف
ورجعت حليمة لعادتها القديمة smiley-sad لازم ابو طبيع مايجوز عن طبعه ~~

أعترف

بكرة عندنا مشوار لازم أرجع بدري للبيت انا أبغاه بعد العشاء نروح ونسمر مب من المغرب لكن ماذا بعد كلمت امااه تنطمي وتمشي ع نفس النغم وبس smiley-laughing

فتوميييييي يااااااااا هههههههههههههههههههاي عجبتيني كفو قبلهم كلهم لك الله محيي اصلك smiley-embarassed درزن بطيخ

سبحان الله والحمد لله ولا إله إلا الله والله أكبر smiley-love

تعديل life smile 03-09-2014
كتماتة 03-09-2014
كتماتة
level_4

اعترررررررررف ههههههههههههههههههههههههه مرام يختي انا اللي كلمت مي الاول ئئئئئئئئئئئئئئ smiley-tongue-out smiley-tongue-out smiley-tongue-out

والله ونااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااسة الحمد لله والشكرلك يا ربي ان حققتلي امنيتي

هههههههههههههههههههههههههههههههه المهم ان بصراحة في حاجة مزعﻻني بس يا رب انت قادر على كل شئ

قعدت افكر في مستقبلي بعد الثانوي هعمل ايه

لقيتو مستقبل مظلم مفيش اي مﻻمح ليه ان شاءالله ربنا يسرلي ويوفقني وكل الطﻻب والطالبات

نفسي في حاجة بس بجد هي غريبة ومتاكدة ان هي مش هتحصل يﻻ الحمد للهsmiley-smile smiley-embarassed

ا