لم تسجل الدخول ( تسجيل الدخول | Register)

ألوفن > المدونة المفتوحة > عاميات > °l||l° ♥ أعــتــرفــ 5 ♥ °l||l°

مثبت

°l||l° ♥ أعــتــرفــ 5 ♥ °l||l°

3491 إلى 3500 من 4036

السابق 350/404 التالي

life smile 07-10-2014
life smile
level_3

أعترف
رجعت اختي الحمد لله انبسسطت كثير معها smiley-love

أعترف
المدارس ع الأبواب وأنا لسا ماشبعت من الاجازة smiley-sad

أعترف
أكره المزاجية اللي أنا فييها مرررة smiley-sad

أعترف
كل يوم بقول بسويه لا اليوم بسويه ويعدي اليوم ماسويت شيء عندي تردد ياستار smiley-surprised

أعترف
نفسي في تورتة smiley-embarassed

أعترف
الاوربيين بكرهههمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم smiley-sad

أعترف
أكره الناس اللي تفكيرهم سطحي

أعترف
مايعجبني أحد يجلس يتلقف في لبسي شعري اتضاااايق مررررةة شيء مايخص احد غيري smiley-angry

أعترف
اكرره المثااااااالية بقووووووة

أعترف
ابوي بيسافر كالعادة لازم يخلص بحثي اول يارب ما انسى أقوله smiley-cool

أعترف
المواعين طفشت منها وطفشت مني وخلاص النهاية محتومة مانصلح لبعض smiley-laughing

أعترف
أحيانا يجيني نفس تمسح ذاكرتي من كل الناااس مذكر ولا واحد فيهم ابدداا أحس اني ماني تمام smiley-cry

أعترف
نفسي أرووح البحرر من زمااان مارحتتتتتت خلاص مليييت زحمة المدينة والضجة حقتها smiley-smile

أعترف
سميرا الف مبروك الله يوفقكم يارب

أعترف
الحمد لله انه محد من الناي يعرف اش تفكر فيه هم من دون مايعرفوا ملاقيف أستغفر الله

أعترف سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم ~

تعديل life smile 07-10-2014
كتماتة 07-10-2014
كتماتة
level_4

خﻻص يا عالم سيبوني في حالي انا حرة ملكوش دعوة يوه دي حياتي انا كل معما حاجة ﻻ مش ﻻقية عليكي ﻻ مش حلوة ﻻ متنفعكيش يا ساااتر اوكي انا وحشة بالحاجات سيبوني اعمل اللي عيزاه ضحكتي وحشة عياطي وحشة صوتي وحش شعري مش عرفة مالوه جسمي ﻻ ﻻزم اتخنه طوليه ﻻ انتي طولية ميلقش عليكي كعب
نفسي اعرف حياتي وﻻ حياتكو ﻻ احنا عايزين ننصحك اوكي شكرا جزيﻻ بس كل واحد يخليه في حالو
حت مشاعري مش سيبنه في حالي انتي نكدية انتي بتحبي تلراحة غتاتة وخﻻص اي دوووووووووووووووووووووووووووووونت كيييييييييييييييييييييييييييير
تمام من اﻻخر كدا اللي مش عايزني يخبط راسه في الحيط فاكر انه هيجرحني وهعيط والكﻻم كان غيرك اشطر اوكي صحيح اني مش برد وبتكسف بس ده مش معناه اني معنديش قلب بيكره وبيحقد وهيجيلوه يوم وهينفجرمن اللي بيشوفه
يا ترى يا فاطمة هتفضلي كدا بتعملي كل حاجة عشان متجرحيش حد وانتي بدوسي على قلبك دايما يا خوفي يجي يوم وتندمي فيه

اللي قرأ كﻻمي يا ريت يعمل نفسو مشفش حاجة اوكي

samiraa 08-10-2014
samiraa
level_7

اعترف
الوفن بقى هادى جداً مفيش تفاعل ليةsmiley-cry smiley-cry smiley-cry smiley-cry

cno 08-10-2014
cno
level_6

اعتراف دخلت بس برصيد حق نت وبيخلص smiley-cry smiley-cry smiley-cry smiley-cry smiley-cry اعتراف كثيرر اشتقت للاعضاء والوفن smiley-cry وووحشوني مرام ورموسه وفطومه وكثيررر اعتراف والشبكه لسه عطلانه ياربي لمتى بترجع ويصلحونها ان شاءلله قريب smiley-sad اعتراف مر العيد بسرعه والاجازه مودعه وبعدها امتحانات شهرية يااارب يوفقنااا

اعتراف اه في نفسي كلام كثيررررررررررررررررررررررررررر مادريsmiley-surprised

اعتراف رررررموسه smiley-sad ووين ماتسائليsmiley-cry smiley-cry smiley-cry

اعتراف صراحه ملللل حتى التلفزيون ما اقعد عنه كله ملللsmiley-sad
اعتراف انتظروني

ادعولي اخر سنة ياااااارب

lee dong seo 09-10-2014
lee dong seo
level_5

اعترف..
الله يسعدها ويوفقها زي م اسعدتني وقت م كنت طايقه حتى نفسي ♡
اعترف..
الحمدلله ع كل حال:')

life smile 09-10-2014
life smile
level_3

أعترف
سحقا أصبح للقط لسان بعد أن كان أبكماً !

أعترف
تمرد تباً

أعترف
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههاي أي دونت كير

أعترف
..... شيطان بلبس ملائكي (أحدهم )

sedney 2 11-10-2014
sedney 2
level_special_3

اعترف :

الحمد لله

اعترف :

راح اضع للشي جذور

المشكله مقدر اتكلم

لازم انطر انطر انطر انطر

الى متى ؟؟؟

م يندرى بس انا مب من النوع الي ينطر كثير

ينفذ صبري بسرعه .. بشوف آخرها بنفسي

اعترف :

ZZZZ

lee dong seo 12-10-2014
lee dong seo
level_5

اعترف..
الهي ارح قلبها ونور دربها ووفقها واسعدها smiley-cry smiley-cry smiley-cry

اعترف..
جات المدرسه ...حسبي الله ونعم الوكيل ..الله يصبرني بس

اعترف ..
الاجابه ال 1000 smiley-cool

samiraa 12-10-2014
samiraa
level_7

اعترف
آخيرررررررررررررررررررررررررررررررراً رجعت للكلية بدل الملل اللى كنت فيهsmiley-laughing smiley-laughing smiley-laughing smiley-laughing smiley-laughing smiley-laughing smiley-laughing smiley-laughing smiley-laughing

اعترف
الكلية دى بموت فيها وبحبها موتsmiley-love smiley-love smiley-love smiley-love smiley-love smiley-love smiley-love smiley-love smiley-love smiley-love smiley-love smiley-love smiley-love smiley-love smiley-love smiley-love smiley-love smiley-love smiley-love smiley-love smiley-love smiley-love smiley-love

life smile 12-10-2014
life smile
level_3

أعترف
اليوم اول دواممم تعبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب اكمل smiley-sad

أعترف
والناس اللي ارحت عليها نومةةة وحشتني قوووووووووووووووووووووي smiley-love

أعترف

أؤؤمن بمقولة اللي على راسه بطحى يحسس عليها كلامي عامي واللي يزعل معناته عارف نفسه بنفسه شكرا لك يامن تعرفني smiley-cool

أعترف
انقلاب 180 درجة ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه نو ون ستي فور ون صح ولامش صح smiley-tongue-out بالتقاااق ~

أعترف
مي أحبك كثيرا ياصديقتي smiley-embarassed

أعترف
تهتهتي صارت تحبني ياربي لك الحمد وأخيراً صرت من ضمن المعروفين عندها مابغينا ماله داعي هالمشوار كله الحمد لله اهم شيء صرت مثل غيري smiley-wink

أعترف
ياجمالو ياجمالو smiley-laughing نو ثينق

أعترف
أحس اني كذا مرتاحة وشكلي بكمل معاها ببنفس الأسلوب اهم شيء انا مرتاحة ويمكن سبحان الله تغيرت بس بكون حذرة برضوو smiley-smile

أعترف
أحب ماميي تو ماتتششش smiley-embarassed smiley-embarassed

أعترف
وحشتني نور وخدج ووودق وسدني وهيرو وريماسووو وأم نقطة كل البنات اللي تعرفت عليهم تمنيت نرجع ثاني نسوولف بس الدنيا تشغلل الله يعين smiley-smile

أعترف
بزينه بزينه لين يصير احلى واحد واتميز فيه عشان نصير من ضمن المحبوبيين smiley-laughing

أعترف
آيفون قريباً إن شاء الله تتم العملية ويجي smiley-love